.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سازمان فنی حرفه ای واگذاری می شود

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: طرحی به منظور واگذاری سازمان فنی‌ و حرفه‌ای به بخش تعاون در دست تهیه است که کارشناسان تا دو هفته دیگر در این باره به قطعیت می‌رسند.

غلامحسین حسینی‌نیا با اشاره به نشستی با مسئولان و مدیران سازمان فنی حرفه‌ای در رابطه با واگذاری‌ این سازمان به تعاونی‌ها اظهار داشت: در این جلسه که مقدمه‌ای برای همکاری‌های مشترک در زمینه‌ واگذاری‌ها بود ابعاد مختلف موضوع بررسی و تصمیم‌گیری‌ها در این باره به جلسات آتی موکول شد.

وی ادامه داد: در خصوص نحوه مشارکت بخش تعاون در واگذاری‌ها، مقرر شد کارگروهی متشکل از مدیران دو طرف طی دو هفته آتی با حضور در جلسات فشرده و مستمر طرح اولیه را تهیه و آن را نهایی کنند.

وی افزود: تلفیق خدمات متقابل تعاون و سازمان فنی و حرفه‌ای یکی دیگر از اهداف و برنامه‌هایی است که در نشست‌ها و جلسات این کارگروه باید در مورد آنها تصمیم‌گیری شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون با اشاره به اینکه استفاده متقابل از ظرفیت‌ها و سازوکارهای در اختیار برای آموزش تعاونگران، سازماندهی و متشکل کردن فراگیران فنی حرفه‌ای‌ از جمله اهداف این نشست بود، گفت: ظرف دو هفته آتی این طرح نهایی و آماده ارائه برای واگذاری سازمان و آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای به بخش تعاون می‌شود/تابناک


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.736 seconds.